okt
23

Ik was gisteren zo in mijn nopjes van het geluid die de fiets nu maakt (of eigenlijk niet maakt) dat ik helemaal vergeten ben om hetvolgende te melden. Bij vertrek bij Sinner Bikes vroeg Arjen of ik wel eens in een elektrisch ondersteunde Mango had gereden. Nou nee, dus dit was een mooie gelegenheid. De fiets stond nog mooi op lengte dus kon ik er zo in wegfietsen. Arjen had de trapondersteuning, die bij de trappers zat, op de maximale sportieve stand gezet. Eerste aanzet gemaakt op de pedalen en ik schiet vooruit. Okay... da's even wennen dus. Maar het is wel gaaf hoor. Binnen een paar seconden zit je op de 30 km/u. Nog eventjes doorzetten en je zat met twee vingers in de neus op 40 km/u. En voor ik het wist was ik aan het einde van de straat. Fiets gekeerd en teruggegaan. Eens kijken hoe hard hij kan. De 50 km/u werd al snel gehaald en met een beetje trappen kwam ook 55 km/u in beeld. Wel gaaf om zo makkelijk zo snel te gaan, maar toch niets voor mij. Ik hou er van om mezelf op eigen kracht voort te bewegen. Dit voelt een beetje als valsspelen... maar dan wel heel gaaf valsspelen!

4 reacties

Gerrit Schoone's picture
Gerrit Schoone (niet geverifieerd)
nu nog 2 vleugels en weg ben

nu nog 2 vleugels en weg ben je.

Anoniem's picture
Anoniem (niet geverifieerd)
uhm.. oeps?

Een stille fiets is een fijne fiets.

Hoort ondersteuning niet op te houden bij net iets boven de 25km/u? Daar boven heb je een gele plaat en keuring nodig.

XL-Network's picture
XL-Network
25 km/u limiet

Ja, eigenlijk wel... maar je kan natuurlijk wel wat 'tweaken' (geheel op eigen risico, dat wel).

Marc's picture
Marc (niet geverifieerd)
De Sinner velomobielkap erop

De Sinner velomobielkap erop en je was nog sneller geweest Smile